Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

poniedziałek, 6 maja 2013

majowe anielinki...i pudełko na sztuće - poszukiwane...









Poszukuję takiego pudełka na sztućce z Pepco...może w Waszym Pepco jest jeszcze to pudełko...
proszę o informację na magdalena.g@poczta.onet.pl



 zdjęcie "pożyczyłam" z bloga Kreatywne życie

9 komentarzy:

  1. Oj, uwielbiam oglądać Twoje anielinki,są takie przecudne... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli udało sie dodac zdjęcia :-) Całe szczeście, bo szkoda by było dzisiaj nie zobaczyć tych anielinek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są:) Nieustająco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudeńka u Ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołek Oliwii jest juz u małej wlascicielki :). dziękuję Anielino :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę bardzo!!!Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas nie ma pudełka :( A Anielinki- jak zawsze pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń