Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

niedziela, 21 października 2012

Z odrobiną czerwieni...

20 komentarzy:

  1. Ramki i wianuszek są super ale anielica wymiata! Boska!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna swiateczna anielica :) i urocze ramki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne. Rameczki- pomysłowe. Jabłuszka- chyba nie prawdziwe???
    Anielinka- cudownej urody i jak perfekcyjnie wykonana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jabłuszka, jak najbardziej prawdziwe...podobno rajskie...niestety niezbyt trwałe...trochę szkoda, bo wyglądają cudnie...

      Usuń
  4. tym razem jednak jestem fanka wienca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałości. A aniołek już na zimę ubrany. Cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ramka BOSKA!!!!!!!!!!!!!!! Wieniec też niczego sobie, a aniołek hmmmmmmmmmmmm jak zwykle przeuroczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace!!! wieniec niezwykle aromatyczno - jesienny;) Ramka bosska! No a anielina... jak zwykle cudna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anielinka śliczna, taka zimowa, a jabłuszka bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wieniec jabłuszkowy jest fantastyczny !
    Anielinka urzekająca, jakie ma śliczne rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosh, jak wielkie rzeczy można zrobić ... Zdjęcia są absolutnie wspaniałe, uwielbiam grzyby .. Miłego ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ramki z muchomorkami! Świetny pomysł. Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ramki duper,ale anioł-bije wszystko,ten szlik i rękawiczki-bajeranckie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Anioły rządzą! zwłaszcza te Twoje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wszystko i takie już świąteczne :)) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne są Twoje Anioły, jestem zachwycona!! Masz wielki talent :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń