Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

wtorek, 27 grudnia 2011

Poświątecznie...



















17 komentarzy:

  1. Ależ prześliczne anioły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne! Cudne mają rękawice:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajciu jakie cudne te w rękawicach i szaliczkach ,skradły moje serducho i ten z imbryczkiem miodzio.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się najbardziej podoba ten z choineczką, taki naturalny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż tyle Aniołów przyleciało do Ciebie w Święta? :) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze świetnie odpoczywam oglądając strony Twojego bloga.To takie kojące.Jesteś zdolniacha i tworzysz cudne rzeczy!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle prześliczne! Zainspirowana Twoim blogiem w tym roku też robiłam:) Zabawa była super, a najfajniejsze było to, że dzieci wszystkie sprzedały na szkolnym kiermaszu i pieniądze poszły na szczytny cel!

    OdpowiedzUsuń
  8. SĄ JAK ZWYKLE SUPER RĘKAWICZKI HM TAKIE NIESPOTYKANE I JEDYNE !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze Anielinki te czerwone sa super!!

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczne te czerwone.. no, zresztą wszystkie piękne, jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń