Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

sobota, 25 czerwca 2011

Wiem...zanudzam tymi różami...





10 komentarzy:

  1. Ale słodka jaka ma śliczna kokardunie a jakie cudne guziczki .gdzie takie dorwałaś ?
    Ps. Wcale nie zanudzasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna. Słodziutka jak lukier, ale to przecież w końcu aniołek... takie jej prawo! Poza tym od razu widać, że Twoja :O).

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ te róże cudowne są! czy one w ogóle mogą się znudzić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna jest
    Jeśli o mnie chodzi to możesz w taki sposób zanudzać nieustannie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta anielica!!!! I te kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu, powinnaś po prostu serię zrobić dla dziewczynek :) kolejna piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale nie zanudzasz.....pięknie się ogląda te cukiereczki. Różowy kolor jest fajowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj.. nie zanudzasz.. wszystkie są śliczne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och nie zanudzasz:)Twoje Aniołeczki są urocze:)
    Ciepło Cię pozdrawiam i dziękuję za wszystkie miłe słowa w komentarzach, to taki Anielski balsam dla duszy:)
    Buziaki posyłam i uściski pełne słońca!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Nas możesz tak zanudzać każdego dnia:)

    OdpowiedzUsuń