Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

wtorek, 22 lutego 2011

Wszyscy kochają... misie

Ta Anielinka również kocha miśka...i chętnie tuli tego pluszaka...





Zapraszam jeszcze na moje nietypowe candy...

i przesyłam troszeczkę ciepłych pozdrowień...

i może jeszcze ciepłą herbatkę z cytryną...na przekór tym minusom...

8 komentarzy:

  1. ach te miśki cudne :) a anielica jak zwykle cudna :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle sliczne,francja elegancja:)
    A co to za tajemnicze candy?

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta anielinka, ale i tak ta z miśkiem i zielonymi dodatkami powaliła mnie na kolana ;)

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza Anielinka, a jaki fajny miś! Rzeczywiście pluszowy :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne anielniki a te z misiami są szczególnie urocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. przesłodka z tym misiaczkiem...i nie wiem czy nie najpiękniejsza...chociaż wszystkie cudne:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna jak zwykle..a jak zawsze kocham anielinki twoje:))))

    OdpowiedzUsuń