Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

sobota, 25 grudnia 2010

Świąteczne życzenia dla Was...

9 komentarzy:

  1. Dużo zdrowia, szczęścia i radości. Kosz słodyczy, moc miłości. Życzy DudiTka

    OdpowiedzUsuń
  2. I tobie czarownych, ciepłych i niezapomnianych świąt w rodzinnym gronie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w Nowym 2011 Roku,zdrowia,pomyślności,szczęścia i głowy nieustannie zapełnionej twórczymi pomysłami:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyłącznie sympatycznych klimatów w Nowym Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku, z marzeniami, masą dobrych dni, miłości i przyjaźni!

    OdpowiedzUsuń