Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

czwartek, 21 października 2010

Oto miś...

Anielinka miśkowa...kolejna do kolekcji dla tych, którzy miśki kochają...





15 komentarzy:

  1. Anieliczka z 'Kolekcji Miskowej' jest PRZESLODKA:-) Az sie oczka ciesza do tej slodkiej sukienusi i kapelutka:-)
    Misiulka tez trzyma w lapeczkach slicznego-jakby rodem z mojej kolekcji miniaturowych misiaczkow z Bamsemuseum w Skagen:-)
    Cieplutko pozdrawiam-HalinaDK-

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie ci to wychodzi , twoje aniołki są boskie .Kapitalnie wygląda z misiaczkiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne anielinki tworzysz, napatrzeć się nie można!

    OdpowiedzUsuń
  4. kochają :)) ślicznie się razem prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodziutki misiu !!! Widze ,że nie próżnujesz Madziu, Anielinek cała armia :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anielinka śliczna! Czy tego misiaka słodziaka sama ufilcowałaś?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne sa Twoje Anielinki :)
    I kiedy tak cofam sie wstecz do twoich notek i patrze na te cudenka ktore tworzysz to sie napatrzec nie moge :)

    I coraz wieksza ochote mam by sobie taka Anielinke u ciebie zamowic :)

    ciepło pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. z prawdziwą przyjemnością Ciebie odwiedzam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Och jaki uroczy Aniołek i ten słodki miś...cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniołki są urocze.pozdrawiam Elwira

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem tu pierwszy raz ale na pewno nie ostatni.Aniołki są cudowne.Sama zaczynam się bawić masą solną więc wiem jak trudno się robi takie małe elementy.A tutaj wszystko takie misterne i kolory rewelacyjne (z czym ja na razie mam nie lada kłopot).Jednym słowem jestem pod wrażeniem.Muszę jeszcze doczytać jakich są rozmiarów gdybym chciała "zaadoptować" takiego jednego albo sprawić komuś super podarunek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wpadłam na Twój blog całkiem przypadkiem i zostałam na dłuższą chwilę. Twoje anielice mnie oszołomiły. nie tylko są pięknie ulepione - podziwiam za precyzję - ale także pomalowane! każdy szczegół jest wyodrębniony. cuda z masy! (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejciu!Cos pieknego!!Rozczulilam sie patrzac na tego aniolka!Zreszta wszystkie sa cudne!

    OdpowiedzUsuń