Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

piątek, 10 września 2010

Z koteczkiem

Troszeczkę na różowo... tak cukierkowo... aby wywołać uśmiech na twarzy małej dziewczynki, którą los niestety bardzo doświadczył cierpieniem...









13 komentarzy:

  1. Piękna anielinka, a kotek - cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oby przyniósł właścicielce dużo radości. Piękny jest, a kotek słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej cudna, bardzo mi sie podoba, wyglada jak ja w piżamce! hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje Anielinki ! a różowy kocurek z tymi maciupkimi kwiatkami - mistrzostwo !!
    Pozdrawiam Cię serdecznie . buźka .

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna jest:))Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bradzo radosna ta anielinka:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna ,,no i ten cudny kotek

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna .jestem pewna że sie spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są wszystkie Twoje aniołki!!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudo...a ta czapka ... bezbłędna :D

    OdpowiedzUsuń