Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

poniedziałek, 14 czerwca 2010

Misiowo...

Anielinka z miśkiem...dla Ciebie... i dla Ciebie...do tulenia, do targania, do kochania...



16 komentarzy:

  1. Od dawna podglądam Twój blog, Anielinki są przeanielskie! Masz niesamowity dar; każdej Anielince dajesz cząstkę swojego dobrego serduszka i duszyczki co widać w ich oczkach! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. I skąd Ty czerpiesz takie róznorodne pomysły na Anielinki. Bo przecież każda z nich jest inna, doskonała w najdrobniejszych szczegółach. Podziwiam je nieustająco:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie jak zawsze! Kolorki moje kochane.Fajnie ta misia wygląda z kieszonki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka anielinka. Bardzo lubię je oglądać.
    Pozdrawiam upalnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda Twoja Anielinka jest inna. Wszystkie są piękne! Też lubię tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. wymiękam. Uwielbiam twoje aniołki. Cudownie różnorodne i pięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyjątkowo słodka:)piękny czekoladowy kolorek:))

    OdpowiedzUsuń
  9. UROCZA ANIELINKA:-) Tylko do przytulania....:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach jaka śliczniutka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach ten misio wglądający z kieszonki :) Sliczniutki ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękną galerię Anielinkową stworzyłaś. (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie jestem po przegladnięciu całego bloga ufff ale tego dużo.
    Wszystkie Anieliny piękne ale ja mam pytanko skąd bierzesz takie mini dodatki do Anielin ? np koszyczek jabłko a powalił mnie kompletnie słoik z miodem normalnie rozłozyło mnie to na łopatki
    Pozdrawiam i pozwole sobie tu zagądać

    OdpowiedzUsuń
  14. trudno komentować twoje prace ... wszystkie bowiem anioły zachwycają ... ot taaak, że oczu oderwać nie można .....

    oby więcej i więcej ........

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję wszystkim, którzy zostawiają tak miłe słowa...
    A co do "mini akcesoriów" - wyszukuję je w rożnych miejscach...przeważnie jednak na giełdach, gdzie zaopatrują się właściciele kwiaciarni...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń